در سال گذشته رقم خورد
ثبت و پاسخگویی ۸۸۱ درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷ منطقه پنج

مدیر منطقه پنج شهرداری کاشان گفت: طی ۱۲ ماهه سال گذشته حدود ۸۸۱ پیام مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ این منطقه ثبت و پیگیری شده است.

ابوذر میرزابیگی عنوان کرد: از کل پیام های دریافتی طی مدت مذکور، ۶۳۵ پیام پاسخگویی و بقیه پیام‌ها قابلیت اجرایی نداشته و یا در خصوص تذکر و اطلاع‌رسانی به شهروند بوده است.

وی در خصوص پیام های پاسخ داده شده تصریح کرد: اجرای آسفالت بیشترین سهم پیام‌ها را با ۱۴۳ پیام به خود اختصاص داده، اقدامات عمرانی با ۱۳۶ پیام، سیما و منظر شهری با ۷۲ پیام، شهرسازی با ۶۰ مورد پیام و سدمعبر با ۳۶ مورد بقیه موضوعات پیام ها را شامل شده و مابقی پیام ها در زمینه‌های فضای سبز،ساخت و ساز غیرمجاز و لایروبی بوده که بیشتر پیام‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیر منطقه پنج شهرداری کاشان با اعلام این مطلب که سامانه ۱۳۷ فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینه‌ای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگ سازی و اطلاع‌رسانی از مولفه‌های مهم این سامانه است.

میرزابیگی تأکید کرد: لازمه ساختن شهری پایدار، به کارگیری مشارکت شهروندان و شنیدن نظرات آنهاست که در نهایت موجب افزایش رضایتمندی خود شهروندان، احقاق حقوق آنها و کاهش هزینه های اداره شهر می شود و در این راستا سامانه ۱۳۷ یکی از مهم ترین ظرفیت های شهرداری است و از طریق آن شهروندان می توانند صدای خود را به گوش مدیران شهری برسانند.

وی پاسخگویی به سوالات شهروندان و راهنمایی آنها در ارتباط با خدمات شهری، ثبت و ساماندهی فوریت‌ های شهری، کاهش مراجعه حضوری شهروندان به دلیل شرایط سخت موجود وشیوع ویروس کرونا ودرراستای طرح تکریم ارباب رجوع و نهادینه سازی فرهنگ تعامل و پاسخگویی بین مردم و مسئولین را از جمله نتایج حاصل از عملکرد سامانه ۱۳۷ قلمداد کرد.

 

آموزش فارسی | آموزش برنامه نویسی ، آموزش فتوشاپ ، آموزش MSP ، آموزش ورد ، آموزش اکسل ، آموزش تولید محتوا ، آموزش ربات تلگرام ، آموزش asp.net Mvc core ، دانلود پروژه msp آموزش کنترل پروژه msp