در نظرسنجی امسال از گردشگران داخلی و خارجی صورت گرفت

ابراز رضایت 93 درصدی از نحوه خدمات‌رسانی و جاذبه‌های گردشگری کاشان

معاون برنامه ریزی و هماهنگی شهرداری کاشان از اجرای طرح نظر سنجی از گردشگران داخلی و خارجی در سال جاری خبر داد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی شهرداری کاشان از اجرای طرح نظر سنجی از گردشگران داخلی و خارجی در سال جاری خبر داد و گفت: این نظر سنجی که با حضور یک هزار و 49 نفر از گردشگر داخلی و خارجی انجام شد 93 درصد از گردشگران از نحوه خدمات رسانی و جاذبه های گردشگری این شهر ابراز رضایت داشتند.

سید مرتضی حسینی با اشاره به اینکه در این نظر سنجی 86 درصد از بازدیدکنندگان خواستار بازگشت دوباره به این شهر بودند گفت:  باغ فین، خانه های تاریخی و بازار بزرگ کاشان از جمله اماکن پربازدید از نگاه گردشگران بود. 

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهم ترین عواملی که بر ارتقای تجربه سفر برای گردشگر نقش اساسی دارد آشنایی از انتظارات، نیازها و میزان رضایت آنها از سفر به شهر مقصد است، گفت: تدوین این نظرسنجی با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف شهر کاشان و بررسی کیفیت خدمات محل اقامت و چرایی انتخاب آنها از سفر به شهر کاشان انجام شده است.

حسینی در ادامه به ضرورت فراهم نمودن زیر ساخت های لازم برای ارتقای صنعت گردشگری از سوی نهادهای ذی‌ربط اشاره کرد و گفت: دو اصلِ اساسی برای ماندگاری گردشگران در شهر رضایت و وفاداری آنها است لذا ارائه تسهیلات و امکانات مطابق با انگیزه‌های گردشگران از راهکارهای اساسی برای رسیدن به این هدف می باشد.

به گفته وی، حل گره‌های ترافیکی و رفع مشکل پارکینگ از مهم ترین نقاط ضعف کاشان در این نظر سنجی عنوان شده بود که حل آنها افزایش رضایت گردشگران را به دنبال خواهد داشت.