‍ در سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

ثبت و پاسخگویی بیش از 700 پیام مردمی در سامانه137 منطقه دو

‍ در سه ماهه نخست سال جاری ثبت و پاسخگویی بیش از 700 پیام مردمی در سامانه137 منطقه دو صورت گرفت.

سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان  با بیان اینکه سامانه137فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینه ای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگ سازی واطلاع رسانی از مولفه های مهم این سامانه است.

احمد شاه بالایی تصریح کرد: از 772پیام رسیده طی فروردین ،اردیبهشت و خرداد سال97  تعداد126پیام در زمینه آسفالت، 90مورد آبگرفتگی ،87مورد تنظیف ،83 مورد جمع آوری زباله و مابقی  پیام ها  درزمینه های فضای سبز،ساخت وسازغیرمجاز،لایروبی  بوده که به بیشتر موارد رسیدگی شده است.

وی تصریح کرد: سامانه 137به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته می شود.