تاریخ خبر:۱۳۹۹ شنبه ۲۷ ارديبهشت | انتشار دهنده: مرکز تولیدات و پژوهش‌های رسانه‌ای شهرداری کاشان |
چاپ خبر

رئیس شورای اسلامی شهر:

روابط عمومی‌ها باید سینه ستبر برای پذیرش انتقادات داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهر گفت:روابط عمومی‌ها باید سینه ستبر برای پذیرش انتقادات داشته باشند.

علی رسول زاده در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه رادیویی #صبح_سیلک، با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، گفت: در صورت دارا بودن روابط عمومی‌ها از تخصص، حساسیت کاری، شناخت درست مجموعه مدیریتی، ارتباط صادقانه با مردم و ارائه شفاف موضوعات، می‌توانند بسیاری از چالش‌ها و مسائل سازمان‌ها و دستگاه‌ها را آسان‌تر مرتفع کنند.

وی، شهرداری را به دلیل حجم بالای مراجعات مردمی جزو مجموعه‌های دارای بیشترین میزان ارتباط با جامعه دانست و افزود: طبیعتا در چنین شرایطی، نقش روابط عمومی بسیار حائز اهمیت است و باید مسائل، شفاف بازگو و مردم در جریان وظایف و مسئولیت‌ها قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر تأکید کرد: روابط عمومی‌ها باید برای پذیرش انتقادها، سینه ستبر داشته باشند چراکه اگر مجیزگو و کاملا در اختیار مدیریت قرار گیرند و هر آنچه که خواست انجام دهند، نمی‌توانند به توفیق دست یابند.
برچسب ها

نظرات:

ارسال نظر

لطفاً نظر خود را در مورد این مطلب ارسال فرمایید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت پورتال منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخــرین خبــرها
بی‌سابقه، کیفی‌تر و در عین حال سخت‌تر از پروژه‌های عمرانی شهر در سالیان گذشته 120 میلیون تومان هزینه روزانه تنظیف شهر بهره‌برداری از دو خودروی آتش‌نشانی و تجهیزات کامل عملیاتی بهره‌برداری از نخستین ایستگاه آتش‌نشانی خیرساز در کاشان تأمین تجهیزات سه سال اخیر آتش‌نشانی بیشتر از یک دهه گذشته گردآوری بانک اطلاعاتی نیازهای ایمنی کاشان آغاز دوره آموزشی نیروهای عملیاتی جدید سازمان آتش‌نشانی کاشان آزادسازی و تملک حدود 24 هزار مترمربع از املاک منطقه پنج احداث پردیس فرهنگی می‌تواند نشاط را به جامعه تزریق کند ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در نقاط آسیب‌پذیر شهر