تاریخ خبر:۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ دي | انتشار دهنده: مرکز تولیدات و پژوهش‌های رسانه‌ای شهرداری کاشان |
چاپ خبر

ثبت و پاسخگویی بیش از 1850 پیام در سامانه137 منطقه دو

مدیرمنطقه دو شهرداری کاشان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 1850پیام مردمی از طریق سامانه 137 این منطقه ثبت و پیگیری شده است.

احمد شاه بالایی با بیان اینکه سامانه137فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینه‌ای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگ سازی واطلاع رسانی از مولفه های مهم این سامانه است.

وی تصریح کرد: سامانه 137به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته می شود.

شاه بالایی تاکید کرد: از 1852پیام رسیده در 9 ماهه نخست سال97، تعداد392پیام در زمینه آسفالت، 111موردآبگرفتگی، 202مورد تنظیف، 214مورد جمع آوری زباله ومابقی  پیام ها در زمینه های فضای سبز، ساخت وسازغیرمجاز، لایروبی و سد معبر، آسیب های اجتماعی و حمل ونقل وترافیک بوده که بیشتر موارد انجام و مابقی درخصوص تذکر و اطلاع رسانی به شهروند بوده است.

وی افزود: در این مدت 17هزارو350مترمربع از معابر سطح منطقه با بیش از975تن آسفالت لکه گیری گردید.

نظرات:

ارسال نظر

لطفاً نظر خود را در مورد این مطلب ارسال فرمایید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت پورتال منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخــرین خبــرها
بهسازی‌ دیواره های معابر اصلی و تاریخی شهر فوت جوان ۲۷ساله در استخر ذخیره آب در برزک عقب‌نشینی و آزادسازی میزان در تعریض مدرسه ایثارگران حضرت زینب(س) یک زیرساخت ورزشی به سرمایه‌های شهر بازگشت با احیای محله پاچنار، روح زندگی در راوند دمیده شد برگزاری آموزش ایمنی عمومی ویژه کارکنان فرمانداری کاشان انتقال مشاغل مزاحم شهری به صنایع کارگاهی امیرکبیر 3 پروژه ورزشی و عمرانی در کاشان به بهره برداری رسید پروژه زیرگذر هیچ مشکل حقوقی، قراردادی و فنی ندارد/کارکردن در شرایط سخت لذت‌بخش‌تر است آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پردیس فرهنگی کاشان