ثبت و پاسخگویی بیش از ۳ هزار درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷ منطقه دو

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان گفت: طی ۹ ماهه سال جاری ۳ هزار و ۸۵ پیام مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ این منطقه ثبت و پیگیری شده است.

احمد شاه بالایی با اعلام این مطلب که سامانه۱۳۷فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینه ای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگ سازی واطلاع رسانی از مولفه های مهم این سامانه است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه اداره امور شهرها بدون مشارکت و همراهی شهروندان میسر نبوده و از این رو برقراری ارتباط دو سویه میان مردم و نهادهای خدمات رسان از جمله مجموعه شهرداری که گستره وسیعی از خدمات را ارائه می دهد، از ضرورت های مدیریت شهری است.

به گفته وی، سامانه ۱۳۷به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان، در ادامه با اشاره به پیام های ارسالی از سوی شهروندان طی ۹ ماهه سال ۹۹ افزود: از کل پیام های دریافتی طی مدت مذکور، ۲ هزار و ۲۸۸ پیام پاسخگویی و مابقی پیام‌ها قابلیت اجرایی نداشته و یا در خصوص تذکر و اطلاع رسانی به شهروند بوده است.

شاه بالایی تصریح کرد: از این تعداد پیام رسیده، بیشترین پیام ها در زمینه آسفالت با ۶۰۱ پیام، زباله با ۳۵۹ پیام و نظافت با ۲۷۰ پیام بوده و بقیه موارد شامل ۱۱۱موردستاد پاکیزگی، ۸۵ مورد آبگرفتگی ، ۱۳۳مورد سدمعبر، ۹۴ مورد چاه و گودال ،۳۴۹ مورد عمرانی، ۱۹۶ مورد سیما و منظرشهری و بقیه موارد در زمینه های فضای سبز، ساخت و ساز غیرمجاز و لایروبی بوده که بیشتر پیام ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان، در ادامه از لکه گیری بیش از ۲۴ هزار مترمربع از معابر سطح منطقه دو طی مدت مذکور خبر داد و افزود :این مقدار لکه گیری با یک هزار و ۱۱۹ تن آسفالت و با اعتباری بالغ بر۱۴میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات منطقه دو شهرداری انجام شده است.

وی، در پایان پاسخگویی به سوالات شهروندان و راهنمایی آنها در ارتباط با خدمات شهری، ثبت و ساماندهی فوریت های شهری، کاهش مراجعه حضوری شهروندان به دلیل شرایط سخت موجود و شیوع ویروس کرونا و در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و نهادینه سازی فرهنگ تعامل و پاسخگویی بین مردم و مسئولین را از جمله نتایج حاصل از عملکرد سامانه۱۳۷دانست و گفت: بهبود سلامت اداری و استفاده از داده‌های این مرکز در راستای آسیب‌شناسی مسایل شهری از دیگر اهدافی است که شهرداری منطقه دو دنبال می کند.

 

آموزش فارسی | آموزش برنامه نویسی ، آموزش فتوشاپ ، آموزش MSP ، آموزش ورد ، آموزش اکسل ، آموزش تولید محتوا ، آموزش ربات تلگرام ، آموزش asp.net Mvc core ، دانلود پروژه msp آموزش کنترل پروژه msp